Friday, March 20, 2009

mere update.

Aku penat sangat these few days. Bukannya aku yang mengecat, mengangkat barang, mengemas sangat atau apa-apa tapi aku rasa aku penat otak. Bila otak penat, badan pun akan turut penat. Betul? Your mind controls your body, betul kan?

Hm, aku rasa aku belajar sedikit sebanyak about myself. I am a flexible person, maybe a tad too flexible. I listen to my friend's opinion and unlike some people, I want to treat my workers like my friends and not be so business-like sebab aku rasa takde guna pun nak konon-konon tegas dengan orang yang kita perlukan. Betul tak? TAPI aku juga perasan, aku cepat menggelabah in handling things. That, I have to learn to control.

Semua masih dalam budget, masih dalam time frame yang masih tak mengoyahkan. Alhamdulillah.

InsyaAllah everything is going to be okay.

And I miss my boyfriend sangat-sangat.
Only 50 days to go. :)

No comments:

Post a Comment