Tuesday, March 3, 2009

pendakap bab*

Dah 3 malam saya tak makan betul-betul
Dah 3 malam saya teringin nak makan makanan sedap-sedap tapi tak boleh.
Dah 3 malam saya kena gigit makanan guna gigi geraham.
Dah 3 malam mulut saya sengal-sengal dan hari ni dah ada ulser pulak.
Dah 3 malam saya tidur nganga mulut (amat buruk rupanya!)

Nasihat dari seorang yang dah rasa kepada yang tak rasa; jangan pakai pendakap gigi okay!!!!
Or even if you're jongang nak mams, tolong makan ketam, udang, pizza, epal etc (makanan yang kena guna gigi depan) before pakai braces!

Honestly, aku menyesal.
And I have to live with it for 1.5 years.

Hopefully in the end its all worth it.

*Take note please, saya pakai sebab mengada je nak pakai. Bukan sebab gigi saya berterabur or saya ada gigi arnab macam bugs bunny. Thank you.

No comments:

Post a Comment